Malmoe

Publiksorl och engelska kommentatorer är inte direkt någon ovanlighet här på Ellstorpsgatan. Det ovanliga i det hela är att det i soffan ligger en lillebror istället för en pojkvän. Som ni då räknat ut har lillebror Johan följt med mig hem till Malmö denna tisdag. Dagen har hittills bjudit på tågresa, lunch på Entré, en snabbvisit på skolan för en 20 minuters lektion, shopping i stan samt mys i lägenheten. Nu inväntar vi Rasmus och när klockan slår 19.00 ska vi äta middag på O'learys. Kvällen bjuder sen på ännu mer fotboll och jag är så glad över att ha båda mina favoritkillar här!
Imorgon åker Johan hem igen och fortsätter sitt höstlov i Älmhult. Mitt såkallade höstlov rullar vidare i Malmö. Dock har även jag fått mig en dos Smålandsluft i helgen med två nätter hemma i Älmhult och två i Virestad. I fredags hölls kalas för Rasmus i Arnanäs med mycket trevligt sällskap och mycket god mat. Helgen har även bjudit på en massa mys på Skolgatan, IKEA-shopping med mormor, filmkväll på Arnanäs, kalas i Sutarekull, middag hos mormor och morfar samt umgänge med familjen. Det har varit supermysigt!

Kommentarer
Postat av: eva

För att tala klartext: UPPDATERA QUINNA!

2011-01-28 @ 13:49:45
Postat av: rebecca

U-P-P-D-A-T-E-R-A!

2011-02-05 @ 14:26:51
URL: http://rebeccadown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0