Semester



Jag har inte riktigt förstått det än. Dagen har varit kaos, men nu sitter jag här och kan inte bestämma mig för vad jag ska göra. Ska jag packa lite till? Stänga igen väskan och hoppas att allt är med? Lägga mig och sova en stund? Fortsätta slösurfa bort min dyrbara tid på Internet? Även om det sista alternativet känns mest lockande kan jag inte riktigt få ro i kroppen här heller. När jag stämplade ut idag och småsprang till gymmet i regnet förstod jag nog inte riktigt att jag inte ska stämpla in igen förrän den 1 juli. Alla dessa dagar, från imorn till den 1 juli kan jag göra precis vad jag vill. I USA. Jag har semester och imorn flyger jag till USA.
Jag, kärlek, Alex och Erika.

Det kommer bli hur bra som helst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0