De växer och knakar.

15 år och 4,5 cm långre än sin storasyster. Jag måste nog inse att min lillebror faktiskt inte är så liten som jag vill och tror.

Mätt och besåten har jag precis traskat hem från Johans födelsedagskalas#2. Denna gången firade vi på V.Backgatan med Jönssons. Jag saknade mina kvinnliga föjleslagare och åt vitlök så det stod härliga till! Öppnar jag munnen har jag en känsla av att Allan snart kommer undra vad i hela friden det är som doftar vitlök. Det tränger igenom väggar och väcker döda.

Vacker sång, avsaknad av Åke-tal (!), kusinmys, pussar och kramar från min underbara Dennis, mopedåk och glass i stora lass. Med andra ord ett mycket trevligt kalas och jag älskar de små liven, även om bara ett är litet numera.



Nu ska jag ta mig upp för trappan och ner i sängen. Inte alls lika kul utan min kära.

Kommentarer
Postat av: Eva

Han är inte alls särskilt liten. Särskilt inte när han ber mig köpa ut.

2009-05-16 @ 12:57:13
URL: http://evaharidetorka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0